schedule

Саll-центр працює з 9:00

searchsearch_off
support_agent

Консультація фахівця

Допомогти Вам?

Все про товар

Характеристики

Фото

Оплата і доставка

Viber

Telegram

WhatsApp

Facebook

Twitter

alternate_email

E-mail

link

Посилання

expand_less

expand_more
Новинка

Код товару: cvu4011

  • ДвигунJohn Deere

  • ПаливоДизельне паливо

  • Потужність180 кВа

  • Країна виробникІталія

  • Кількість мото/годин667

Ціна

1 014 200

00грн./шт.

уточнюйте

  • doneє в наявності на складі
  • local_shippingпід замовлення
shopping_cart

Додати в кошик

remove

1 шт.

add

Опис

john deere

 Функції:

  Головка блоку циліндрів з 4 клапанами забезпечує відмінний потік повітря, що призводить до збільшення крутного моменту на низьких обертах та покращення перехідних характеристик.

 Паливна система високого тиску (HPCR) та блок керування двигуном (ECU)Паливна система HPCR забезпечує змінний тиск Common Rail, багаторазові впорскування і вищий тиск упорскування, до 1600 бар (23 000 фунтів на кв. дюйм). Вона також контролює час упорскування палива та забезпечує точний контроль початку, тривалості та закінчення упорскування.

Рециркуляція охолоджених відпрацьованих газів (EGR)EGR охолоджує і змішує виміряну кількість охолоджених вихлопних газів з свіжим повітрям, що надходить, для зниження пікових температур згоряння, тим самим зменшуючи викиди NOx.

 Турбокомпресор зі змінною геометрією (VGT)Змінює тиск вихлопних газів залежно від навантаження та швидкості, забезпечуючи належний потік EGR; більший крутний момент на низьких оборотах, швидшу реакцію на перехідні процеси, вищий піковий крутний момент і кращу у своєму класі економію палива.

 Повітря-повітря з наступним охолодженням - це найбільш ефективний метод охолодження повітря, що всмоктується, допомагає знизити викиди двигуна, зберігаючи при цьому крутний момент на низькій швидкості, час перехідного відгуку і піковий крутний момент. Він дозволяє двигуну відповідати нормам викидів з кращою економією палива та мінімальними витратами на встановлення.

 Компактний розмір, співвідношення потужності та робочого об'єму двигуна — найкраще у своєму класі. Нижча вартість установки, точки кріплення такі самі, як у моделей двигунів Tier 2/Stage II. Декілька номінальних швидкостей для подальшого зниження шуму та покращення паливної економічності. Нові вищі пікові значення крутного моменту. Найкращий час перехідного відгуку. Вищий рівень крутного моменту на низьких оборотах. Вищі рівні викиду потужності.

 Електронні системи керування двигуном John Deere. Електронні елементи керування двигуном контролюють критичні функції двигуна, забезпечуючи попередження та/або відключення для запобігання дорогому ремонту двигуна та усунення необхідності у додаткових компонентах керування, що знижує загальні витрати на встановлення.

 Дані моментальної діагностики, які можна отримати за допомогою загальнодоступних інструментів діагностичного обслуговування. В елементах керування використовується новий стандартний інтерфейсний роз'єм для проведення транспортних засобів або доступних комплектів приладів OEM; нові цільні кабелепроводи та Т-подібні роз'єми для зниження навантаження на проводку, забезпечення більшої довговічності та покращеного зовнішнього вигляду. Встановлений на заводі, встановлений на двигуні ЕБУ або віддалено встановлений ЕБУ поставляється із джгутом проводів та відповідними компонентами.

 Інтерфейс SAE J1939 промислового стандарту взаємодіє з іншими системами автомобіля, усуваючи надлишкові датчики та знижуючи вартість установки автомобіля.

   Заміна олії кожні 500 годинПолікліновий привід вентилятора, що саморегулюється.Паливні фільтри, що встановлюються на двигун праворуч та ліворуч.

Доп: Свічки розжарювання, допоміжні приводи із зубчастим приводом.

Технічні характеристики

Країна виробництва

Італія

Тип / клас

промисловий

Стан

Б/У

Тип встановлення

стаціонарне

Альтернатор

MarelliGenerators

Максимальна потужність, кВт

160

Максимальна потужність, кВа

200

Кількість фаз

трифазний

Номінальна напруга, В

230, 400

Частота, Гц

50/60

Оснащення

Автоматичний регулятор напруги (AVR)

Двигун

John Deere 6068HF485

Вид палива

дизель

Об'єм

6,8 л.

Конструкція двигуна

6-ти циліндровий, 4-х тактний, турбонаддув з додатковим охолодженням

Розташування циліндрів

рядне

Система пуску

електростартер

Номінальна швидкість

1500 об/хв

Система охолодження

рідинна

Об'єм паливного бака, л

300

Витрата палива, л/годину

0.220/кВт

Рівень шуму, дБ

70

Вага нетто, кг

2300

Розміри (ДхШхВ), мм

2755×1130×1585 мм